mandag 31. august 2009

Jeg har funnet drømmemannen!


Jepp, da har jeg funnet drømmemannen, endelig må jeg si. Har ventet hele 22 år på han, og plutselig dukker han opp. Beina planta på jorda, rik, rugbyspiller, landslangsspiller, undertøysmodell og uutholdelig attraktiv. Kan ikke finne noe negativt i han, bare en liten filleting; Han bor på sør-øya, jeg har ikke møtt han, og han har ikke tenkt å flytte med meg til Norge. Et lite hinder kommer jeg meg over, måte på hva man gjør for "the man". Med litt sjarm, norsk fyllekultur og shottings på en urban pub, er han nok allerede overtalt før jeg har fått sagt "skål".
Jeg gleder meg allerede.

Ellers har dagen gått i sol/regn, ikke et uvanlig værfenomen egentlig. Plukking, purning, pakking og "grading". Alt på en dag. Jeg lo ganske godt da Stu ikke kom opp bakken blandt blomsterne med plentraktoren, som vi bruker å dra hengeren med blomsterne i. Da jeg prøvde minuttet etterpå, ombestemte traktoren seg, og ville opp likevell. Han var bombesikker på at det var fordi vi nordmenn var oppfostret på hjemmebrent og brunost.

Jeg er barnevakt i kveld. Har fått beskjed om at barna har brukt opp sin TV-tid, og må lese. Heldigvis legger minstemann seg før Sue drar, så jeg har bare de to største å sloss med. Blir spennende, selv om jeg skal ha god kontroll. Når de har lagt seg, blir det sjokkis, cola og "lollies". Må jo virke sunn forran Stu og Sue også, så jeg snikspiser når jeg er alene.

Ære være Cola!

3 kommentarer:

  1. Marit Reitan Sandvik1. september 2009 kl. 00:11

    se der ja! høres slettes ikke verst ut!;) å han så itj så verst ut heller!;) hihi.. å rugby da...!;) hihi..

    SvarSlett
  2. Hei.
    Jeg lurer på hva det nydelige treet heter? Magnolia, men hva mer......?

    Undrer

    SvarSlett
  3. Hei
    Jeg lurer på om du vet hva mer enn Magnolia det vakre treet heter...??

    Undrer

    SvarSlett

Husk og skriv navn på hvem som kommenterer=)