lørdag 1. august 2009

Første etappe unnagjort!


Ikke så ille den første etappen, den avsluttes selfølgelig på et topp hotell, kanskje litt over min standard, men det får nok gå for denne natten. Radisson SAS på Gardermoen, med sikkert plass til 5 stk i senga. Ikke for det, jeg skal ha den helt alene.

I morgen tidlig skal hotellfrokosten fråtses med, før jeg inntar neste etappe. Veldig viktig at jeg ikke glemmer taxfree hvor jeg skal hamstre snus, tyrkist peber og tyggis. Hva er en flytur uten snus, tyrkisk peber og tyggis.
Ferden går da til København, hvor vi kun har en time på taxfree før vi setter oss på langtur over til Singapore.

Jeg ser ikke noe problem med å sovne i denne senga, bli vekt av kjedlige norgesnyheter på nrk, for å se ut av vinduet på (forhåpentligvis) drittvær som jeg snart skal forlate.

Hva er vel livet uten litt spenning i hverdagen.

1 kommentar:

  1. Marit Reitan Sandvik1. august 2009 kl. 20:43

    hihi, litt av ei seng! va nok godt for å få kvil ut ja! åsså hotellfrokost da, d e godt;) Go tuuur! Æ e me!;D

    SvarSlett

Husk og skriv navn på hvem som kommenterer=)