mandag 24. august 2009

Fullt kjør... (??)


Nå har det visst begynnt, bestilligene fra Japan. Er ikke videre imponert over mengden de skal ha enda akkurat. 15 bokser på en uke. Det er ca 160 buketter med 5 blomster i hver. Det tok meg nøyaktig 1,5 time å plukke, 2 timer å bunte opp, og det tar meg vel en liten time å pakke de ned å sende de i morgen. Så var den "uka" gått... På en tirsdags morgen... Pruningen går unna som bare juling, så da er jeg snart arbeidsledig igjen. Bra jeg har betalt for å smugdrikke cola mellom slagene. Slagene er foresten de 3-4 pausene vi har fra før iløpet av den 8timers lange arbeidsdagen min. På bildet er man arbeidsredskapet mitt. Plenklippertraktoren med henger. Selvfølgelig er de imponert over at jeg er så flink til å rygge med henger. Skulle bare mangle sier nå jeg, norske jenter er minst like handy som bønder på NZ!

"Grandma" dro hjem i dag, så da slutter kanskje minstejenta å syte. Hun har ørebetennelse, men har bare veldig vondt når vi minner henne på det. Virker kjent, men slik er det vel å være 8 år, hjemme fra skolen med TV- og dataforbud. Ikke får hun være ute heller.

Jeg hadde veldig godt av det varme bassenget i går, ryggen min er god som ny! Mulig det var helgas store inntak av sushi som gjorde susen, jeg liker å tro det er en kombinasjon.

Anne Line og jeg har endelig bestillt billetter til Green Day i desember, så da blir det full fyr og flamme på nachspiel med hele bandet hele natta! Foresten så driver jeg å finner ut hvor rugbygutta går ut i helgene. Må jo vite hvor det er best fiskelykke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk og skriv navn på hvem som kommenterer=)