søndag 2. august 2009

Singapore Internasjonal Airport

Sitter paa flyplassen i Singapore. Selfoegelig har de slike kule huller i veggen som det ikke gaar an, om jeg saa proever sint-hardt, aa putte ladderen for pc'en min inn i. Har moett alle jeg skal vaere sammen med, og de jeg ikke skal vaere mye sammen med.
Her skal vi vaere 1000 timer til, klokken er ca halv 9, lokal tid, og flyet videre til NZ gaar sent i kveld, lokal tid. Tipper vi tar en guidet tur rundt om i Singapore paa dagen i dag. Jeg har heller ingen problemer med aa slaa ihjel noen timer paa denne lille flyplassen (maatte ta tog for aa gaa paa do), hvor det er massasjestoler i hvert et hjoerne, og nydelige sovestoler ellers. Foeler meg nesten som hjemme. Skal legge ved bilder paa dette innlegget naar jeg endelig faar troekkt inn ladderen i veggen.
Lenge leve sovetabletter!

PS: Nydelig massasjestudio paa Singapore airport.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk og skriv navn på hvem som kommenterer=)