lørdag 8. august 2009

Bilder

Utsikten mot byen. Ca midt i bildet, mellom de trærne der, vises Mount Maunganui, som er en død vulkan. Tauranga er bygd rundt den, og byen har strandlinje på begge sider. Bilder av byen kommer senere, når jeg faktisk har vært der. =)
Geita er selfølgelig høyt og lavt. Denne trestammen var mange hundre år før den ble fellt for 10 års tid siden.


Ikke alle kyr er så heldige at de har palmer på beitet sitt.
Jeg synes virkelig kyrne på NZ er penere enn i Norge. Og sinnsykt mye større!
Jeg og Rosie, hun vil bare ha kos hele tiden. Greit for meg.
Jeg gikk meg en tur oppå bakketoppen ovenfor gården i dag. Har endelig funnet ut hva Pine-tre'ene brukes til. Avispapir. Ganske logisk.
Når geitene får små bebiser, blir de flyttet til padoccen nede til høyre. Ganske rett utenfor huset mitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk og skriv navn på hvem som kommenterer=)