søndag 2. august 2009

Singapora



Sitter fremderles i Singapore nå, fått trykt ladderen min inn i en stikkontakt som passer, og alt er bare velstand. Har vært på en liten guidet tur rundt i byen. Dette er en av de desidert fineste byene jeg har vært i, alt er bare hvitt, høye skyskrapere, og jeg overdriver ikke om jeg sier det er over 10 000 trær i byen. Alt er grønt og fint overalt, men desverre alt for varmt. Til og med lokalbefolkningen klager. 80% luftfuktighet og godt over 30 grader, det er varmt og fuktig det!

Skulle egentlig gå ut av bussen flere ganger, men vi fikk heldivis slippe bare med èn gang.
Flyet vårt går om 3 timer, og har store planer om å sove hele turen. Singapore ligger 6 timer forran Norge, og enda skal vi fly fram enda 6 timer, på en flytur som varer rundt 9 timer.

Hadde jeg møtt mannen som oppfant sovetabletter, hadde jeg gitt han en stor suss på truten.
Her er noen bilder fra Singapore:
Byen skal bygge ferdig alt de har satt igang til oktober 2010, når det skal arrangeres OL for juniorer.
I byen
Helt greit å vente på flyplassen i Singapore i 9 timer, når man har gratis og fri adgang på massasje!



(Singapore heter egentlig Singapora, som betyr løve og by, derav løvebyen)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk og skriv navn på hvem som kommenterer=)