onsdag 29. juli 2009

Her skal jeg bo og jobbe!


Dette er huset vertsfamilien mi bor i, og etter som jeg har forstått, skal jeg bo i en leilighet over packhouse, som ligger helt til høyre i bildet. Dyrene nedenfor huset er geiter, og de er nærmeste naboene til kyrne på gården. Jeg skal som sakt ikke jobbe med dyrene, men med blomsterne. Byen ligger 20 min unna, regner med det er den andre veien, ser forholdsvis rolig ut i panoramaen fra bildet.
Har sendt masse mails med vertsfamilien min, og de virker virkelig trivelige, jeg gleder meg til å møte de, og bli kjent med de.
Åkeren her skal jeg jobbe på, og det sjer ut som en deilig jobb. Utendørs, få litt farge i kinnene å frisk og fin luft.

Pakkingen har begynnt å ta form, kofferten har kommet opp fra kjelleren, og til bunnen av neste trapp. Der skal den vel stå til i morgen tenker jeg. Prøvepakking er oppskrytt, pakkeliste er i hodet og ikke på papiret, og Nintendo DS og ipod ferdig oppladdet. Hvem trenger å stresse?

2 kommentarer:

  1. Marit Reitan Sandvik30. juli 2009 kl. 03:56

    står fortsatt på mett; du kjæm no aldri hem derifrå!!

    SvarSlett
  2. Joooda, kjæm da hem t dæ, selfølgelig:D

    SvarSlett

Husk og skriv navn på hvem som kommenterer=)