lørdag 25. juli 2009

Ullsokker faktisk!

Billetten er i boks, visumet ligger klart på bordet og jeg har funnet ut at jeg må pakke med truser. Må si det er en framgang, heldigvis er det en uke igjen til å fikse det værste grovarbeidet med papirer, e-poster hit og dit, og sist men ikke minst, pakking. Jeg er ikke akkurat den personen som bekymrer meg for hva jeg skal ha med, men nå har jeg plutselig forandret meg. Familien min i NZ har fortalt at de har den kaldeste vinteren på veldig lenge nå, og har faktisk hadd ned til +10 grader på dagen. Som om det er kaldt. Til og med sa de at ettersom at jeg var så tynn, så måtte jeg ta med en ekstra ullgenser, og ullsokker om jeg hadde noen. Tipper jeg skal sende de et bilde av de 3 skuffene jeg har med skreddersydde ullsokker. Norske, hardbarkede og robuste nordmenn har alltid ullsokker.
Så altså, førsteplass på pakkelista er; ULLSOKKER! Type fargerik tenker jeg, bare for å understreke at jeg faktisk HAR ullsokker. Jeg gleder meg til å ha på meg ullsokker igjen, da føler jeg meg liksom norsk. I New Zealand.

Jeg skal reise sammen med ei jente fra Levanger som heter Anne Line, og hun skal bo ca en time unna meg med bil. Da trenger jeg kanskje ikke å snakke engelsk hele tiden. Godt å hvile hjernen innimellom også.
Altså, en uke igjen, og jeg gleder meg som aldri før!
























Ullsokker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk og skriv navn på hvem som kommenterer=)