mandag 7. september 2009

Sunny days!


Barnevaktkvelden er straks ferdig. Jeg kan ikke forstå hvorfor de ga meg så mange instrukser, jeg skulle jo bare sitte her uannsett. Nicola og Tim gikk å la seg helt av seg selv ti over åtte, når programmet deres var ferdig, og nå er det helt stille. Jeg har ikke åpnet kjeften siden Sue og Stu dro. Genialt, barna er det ikke mulig å snakke til uannsett når de ser TV så..

Onsdag går siste storsending med blomster opp til Japan, hele 35 bokser skal pakkes og sendes, og de er allerede plukket. I morgen blir det sortering, så pakking på onsdag. Deilig å ha fulle dager, iallefall ettersom gradestokken viser over 20 grader på dagen. Merkelignok, når det er superblå himmel (bildet), så er det frost om natta. 1 minus i natt, så hele plena var helt hvit. Godt med litt frisk luft! Jeg kommer sikkert til å savne det den dagen jeg våkner opp til 30 grader kl o7:00am.

Den store happeningen i dag var avisa. Det var jo flyfoto fra åpningen av brua, og deeeer...neeei, deeeee...... akkurat DER var Isabel på bildet... Jøss... Allerede klippt ut og hengt over senga. Isabel i avisa! (blandt 2200 andre...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk og skriv navn på hvem som kommenterer=)