søndag 13. september 2009

Geitebaby!!


Da har vi fått vår første geitebaby! Den er sååå søt, selv om jeg bare har sett den i kikkert.. Mammaen er en førstegangs, og har aldri vært en "pet", altså koppkilling, så hun er ganske sky. På bildet sitter jeg sammen med Elvis, som er den stolte pappa (til alle som skal komme til verden), og ettersom mammen er helt hvit, ble jo killingen helt sjokoladebrun! (??)
Som regel, når den første killingen har kommet til verden, kommer resten ganske fort, så håper jeg våkner til masse små søte brek i morgen tidlig!

Vi skulle bare sende en liten last til Japan i dag, men det ble jo over 25 esker i dag også... Makan hvor fort tiden går i plukkingen når man synge høyt til Hærmætti Tyslandband! Vi har nesten plukket ferdig to blomstertyper nå, så det begynner virkelig å minke. Om noen måneder er alt ferdig, og da går jeg i gang med motorsag for kutte ned alt for februar-mars-sesongen.

Våren begynner virkelig å vise seg fram for fullt. I dag gikk jeg uten lue hele dagen! Det er vår det!! Selv om det pissregnet hele dagen, så var det ganske varmt, muligens opp til 20 grader ved lunsjtid!
Sue og Stu kom hjem i halv 10 tiden, og ba meg sove ut litt i morgest... Altså, frokost kl 8 istedet for halv 8... Ikke norsk-sove-ut-halvtime-til-overs akkurat, men absolutt fornøyd..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk og skriv navn på hvem som kommenterer=)