torsdag 17. september 2009

De første babybildene!


Seee så søte! De to ovenfor treet ligger bare å hviler, mens en annen mamma, med to absolutte nyfødte står rett nedenfor treet. Jeg så fødselen av den første, men var litt redd for at hun skulle oppdage meg til å sitte å vente på evt flere små søte, loddne øre-barn! Vi har allerede kåret den flotteste geitefamilien, enda halvparten ikke har kommet enda. Hvit mor, med trillinger. En er helt brun, med to hvite klover, forsåvidt på ventstre fram og ventre bak, en med brunt hode, og en som er helt hvit med brune flekker over øynene! Mer nydelige småbebiser har jeg aldri sett!

På lørdag skal jeg laine meg opp ovenfor beitet med følgende utstyr:
Selbu-stol
Cola
Snus
Bok
Kikkert
Rifle (i tilfelle kaniner)
Sjokolade (verdens beste)
Kamera
Telefon (må jo ha min timelige samtalen med AnneLine)
Penn og papir (kan være kjekt)

-der skal jeg forsåvidt sitte å være lat, helt til jeg drar til Putaruru og AnneLines seng, for å sove enda mer.

Nok en possum i fella i dag, og Stu er jævlig med meg, for han vet at jeg HATER possums! Han satte buret med possumen rett bak veggen i vedsjulet jeg passerer for å gå fra lunsj. Når jeg passerte veggen, skvatt jo possumen, buret tippet ned og rett forran beina mine! Enn om jeg hadde hatt et dårlig hjerte!! Iallefall fikk jeg se at den døde, med mine egne øyne! Selv om jeg ikke ville ta i possumen, hverken død eller levende, så er jeg ganske fornøyd med å se den blåst ut hjernen av! En fornøyelse! Se så STYGG!

Stardust har blitt frisk igjen, til min store glede! Kan nesten ikke vente til vi får 4 kalver til, da blir det litt mer action på jordet! Gøy med lekekamerater også!

Merker på meg selv at det blir mye dyreprat, er nok mer glad i dyr enn blomster. Stu sa jo at jeg kom til å bli dritlei av blomster fram til jul. Jeg nyter fremderles synet av plukkete blomster, og synes de er nydelige! Bare se!

2 kommentarer:

  1. Å så arti å sje på fødsel da!:)
    Sikkert kjæmpe søt:D


    -Line Johnsen:)

    SvarSlett
  2. Jau, d e kjempegøy:D Du skulla sjett d du å, d e liksom nå nytt som kjæm t verden:D

    SvarSlett

Husk og skriv navn på hvem som kommenterer=)