tirsdag 8. september 2009

Kalv!


Den store dagen i morgen, hele 44 bokser skal sendes bort, ergo litt overtid i dag. Pr i dag har jeg 33 timer avspassering til gode, som utgjør omtrent 4 dager med lønn! Det blir gøy, selv om jeg kanskje ikke for overført de til neste gård jeg skal på, som jeg kan bruke når jeg har besøk.

Ellers har vi kjøpt en kalv i dag. Kjøper to til i neste uke. Hver av barna får en kalv hver, hvorav Isabel skal flaske opp sin ordentlig, som et kjæledyr. På skolen har de en klubb som helter Kalveklubb, og de har med seg kalven sin på skolen i slutten av oktober og deltar i en konkurranse på snillest og tammest kalv. Stardust, som den har fått tildelt som navn, er kjempesøt, og bare et par dager gammel. Isabel satt med den i en time i dag, og den er allerede kjempetam. Tim og Nicola sine kalver kommer i neste uke, etter at Stardust har blitt mest knyttet til Isabel. Den skal trenes i leiing, navnet sitt, og å følge etter Isabel uten leietau. Håper jeg får komme til skolen når de har konkurransen, jeg skal jo tross alt være med å trene den!

I morgen skal jeg og Isabel tegne plakat til Stardust, hvor vi skal male navnet hennes som vi skal henge på hengeren når vi frakter den til skolen. Hva gjør man ikke for å vinne en konkurranse i dette landet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk og skriv navn på hvem som kommenterer=)