onsdag 9. september 2009

Piano lessons


Som overskriften tilsier, har jeg begynnt å spille piano igjen. I og med at jeg ikke har peiling på noter, så må jeg bare spille de sangene jeg allerede kan, eller evt har hørt før. Nå har jeg brukt to dager på å lære meg "Für Elise", og kan den utenat. Bra jeg har Nicola til å vise meg grepene, så kan jeg overlate hjernen min til å huske de. Nicola er veldig flink til å spille piano, men hun har ikke snøring på å spille etter gehør... Ikke en gang "lille petter edderkopp"...
For ikke å glemme det viktigste, så hater jeg kritikk, så mine pianotimer må gå alene. Enkelt og greit...

Kalven, Stardust, har vært ute i dag, med grime og hele pakka. Litt uvillig i starten, men når den ble litt sikrere, var det fullt kjør på jordet, med Isabel i hælene. Ganske gøy å se på, faktisk så gøy at jeg glemte å hente kameraet. Blir nok flere dager på jordet.

Jeg begynner å glede meg til helga, da skal jeg ENDELIG sove ut litt. Nei, det er ikke nok med 9-10 timer søvn hver natt, det blir bare tyngre å tyngre å stå opp om morgenen, i og med at jeg ikke har hatt mulighet til å sove ut siden en dag første uka jeg var her.. Da hadde jeg jetlag, så klokka slo 8 før jeg våknet. Den skal nok se 11-tallet i helga og vel så det..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk og skriv navn på hvem som kommenterer=)