lørdag 12. september 2009



Helga består nok en gang av jobbing, og jeg begynner å bli vant til å dra den lange, flotte kroppen min opp av 2 stk varme dyner hver morgen klokka 07:29. Frokost er selvfølgelig 07:30. Det tar nøyaktig 20 sekunder å gå fra min leilighet og til deres hus, så dere kan regne ut selv hvor lang tid jeg bruker på å ta på meg treningsbukse, to gensre og ei stor lue..
Siste sending til Japan i morgen før den store festivalen er over for denne gang, og jeg skal ikke legge sjul på at å pakke den siste pakken i morgen blir en stor fornøyelse! Jeg liker faktisk å pakke, selv om pakkebua er ganske kald om morgenen. På det første bildet er pakkebua, med kjøleskapet og garasjeporten til venstre i bildet. Rett fram ser man faktisk min leilighet, jeg har jo inngang fra selve arbeidsplassen. Oppe til høyre er jakt-fangsten de siste årene, skal prøve å få et bedre bilde av kraniene med hornene, ganske unike! Trappa opp der, er hvor vi holder alle eskene vi pakker i, og evt besøk som vi kaster oppi dobbelsenga langt der oppe. Personlig, så hadde jeg aldri gått ned den trappa i den tilstanden jeg er i om morgenen.
Det andre bildet er også pakkebua forsåvidt, sett utenifra. Leiligheten min er vinduet til venstre, med den nydelige balkongen min. Skulle kanskje tatt bildet en solskinnsdag, men regndager er de roligste, ergo, tid til å ta med kameraet å knipse litt.. Gleder meg til neste uke, da skal vi ha vårrengjøring. Har aldri gledet meg til å rydde, men nå gjør jeg faktisk det. Hammer og spiker gjør underverker for å få opp noen hyller. Kan ikke påstå at knagger og hyller er en trend her. Ikea hadde gjort det stort i min pakkebu.

Stu og Sue er i 40årsdag i kveld, så jeg sitter (terrorist)barnevakt til de søte små. Dukes of Hazzard sto på planen, og merkelignok så var det bare jeg, Tim og Isabel som lo så vi grein. Nicola er i puberteten/trassalderen, så hun vil ikke synes noen damer er pene, gutter er kjekke eller biler er kule i tilfelle vi kan ta henne på noe. Greit for meg, men hun skal nok forandres iløpet av året. Disse barna er de enkelste å bestikke noensinne. "Hvis dere er snille i kveld, får dere en kjærlighet på pinne av meg i morgen" Vips, så var alle i seng. Realt gitt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk og skriv navn på hvem som kommenterer=)