torsdag 1. oktober 2009

Verdens søteste små babyser!


Nå når jeg endelig har skaffet meg speilreflekskamera er det plutselig gøy å ta bilder. Dro inn i paddoccen til geitebabyene i dag, å seee så søt!

Eldstepiken feiret sin 13årsdag i går, og hadde noen venner på besøk. De hadde store planer om å være oppe hele natten, å spise seg helt bortevekk på "lollies", se bra filmer og leke gjemsel i mørket, men det ble med sengetid kl 10.. Makan
Nicola fikk ny mobiltelefon i bursdagsgave, og den er i hånden hennes hele tiden. Hun slår den av og på hele tiden. Slår den på for å sjekke om hun har fått noen meldinger, og slår den av igjen etter 4 sekunder. Jeg prøvde å fortelle henne at, hvis man slo av telefonen, og slår den på igjen, tar det noen minutter før meldingene kommer inn. Hun sa at telefonen hennes var anderledes enn min... Jaja, lite sms'er på henne... Den ordentlige dato-bursdagen hennes er på lørdag, så må nok stikke ned til byen for å kjøpe noe mobil-tilbehør til henne i morgen etter jobb.

Skal jobbe i helga, noe som forsåvidt er greit.. Barna reiser til bestemoren sin for å være der hele helga, og da blir det bare meg, Stu og Sue her..

Tsunami-styret har lagt seg her, men jordskjelvene fortsetter å komme. Som jeg skrev om i ett innlegg for noen uker siden, ligger nz midt i skillet mellom platene. Altså, de tre jordskjelvene som har vært de siste 2 døgnene har vært på hver sin kant av "the pacific plate", så jeg venter bare på å bli vekt av at bildet ramler ned i hodet mitt...

Anne Line har ny bloggadresse: www.annelinesvilleeventyr.blogspot.com

1 kommentar:

  1. Nææ så søte babyer!:)
    Hehe, sjønner ikke så mye av den mobil greia hu jenta:P Blir nok flinkere etterhvert;).
    - Håpe du har det fint Hanne!<3 (ser sånn ut når jeg leser bloggen din ivertfall:))

    -Line

    SvarSlett

Husk og skriv navn på hvem som kommenterer=)