tirsdag 13. oktober 2009

HANNE DRIKKER COLA!


Dette er virkelig en dag jeg skulle vært foruten. Kroppen min er helt død, feberen er godt oppunder det store 40tallet og hodet er tyngre enn alle blomstene jeg har bært i dag, til sammen! Ja, jeg har jobbet. Det er kun fordi jeg fremderles stammer fra Norge, hvor jeg ble opplært slik at kommer jeg meg opp av senga om morgenen, skal jeg jobbe. Sender sjefen meg til seng, takker man nei én gang. Den andre gangen takker man ja, takker og bukker, og går å legger seg.
Jeg har jobbet hele dagen, og nå kan jeg si meg stolt over 9 timer ute blandt blomstene, sol og stikkende bier.
Formen er bedre nå etter mat, kaffe, en cola og snus. Vertsfamilien min satte fram alt mulig rart jeg skulle pakke i kroppen min for å bli frisk, blandt annet tygge en rå hvitløk, IKKE spise eller drikke noe med sukker, holde meg unna proteiner og drikke vann med sinkdråper i. Jeg holder meg til mat(masse proteiner), kaffe(med sukker), cola (med enda mer sukker) og snus (uten hvitløk), og vips, så skal jeg bli frisk igjen.
Det var dagens klaging, svært godt å få ut litt slike ord, jeg snakker jo ikke ellers om dagene med noen jeg virkelig kan klage til.

Ellers går dagene som normalt, Størstebarnet fikk kjempekjeft av moren sin i går, fordi hun serverte meg med enda 50 nye sms'er bare på én dag, og glad er jeg for det. Jeg var ganske nær for å bare skrive "PISS OFF!!" på mange av meldingene, som forsåvidt inneholdte blandt annet "How many have you kissed" "Did you kiss this weekend" "Do you drink Coke now" og så videre.
Kan også nevne i forbifarten at hun oppdaget en colaflaske (de andre 100 er gjemt i bagasjerommet) i bilen min i går, da tok hun et stort innpust og ropte så hele Tauranga hørte det: HANNE DRIKKER COLA, HANNE DRIKKER COLA, HANNE DRIKKER COLA!! (på engelsk selvsagt...)
13åringer har skulle vært buret inne til de er 20 år, så slippet ut på en øde øy til de har lært seg å oppføre seg normalt.

Jeg har iallefall morgendagen å se fram til, vi starter med Pubaften hver onsdag framover. Da skal alle trainee'ene i nærområdet møtes, over en pils (for min del en cola), shitsnakk, oppdateringer og andre ville påfunn. De fleste skal opp for å melke før jeg for min del har sett dagslys, så det blir nok ingen sene kvelder, men gøy blir det uannsett.



2 kommentarer:

  1. ...for din del, Cola?? Trudd du va god på derre øldrikkinga æ no. Må itj slutt no nei ;)

    Ikke artig å hør at du har blitt syk. God bedring !!!! :-D

    SvarSlett
  2. Cola for min del ja, for ettersom jeg er oppdratt etter norsk lov, kjører jeg ikke bil etter å ha drukket. :D

    SvarSlett

Husk og skriv navn på hvem som kommenterer=)