fredag 2. oktober 2009

BIFF!


Jeg og Stu er hjemme alene, Sue og barna har dratt til bestemor for helgen! Da ble det selvfølgelig biff til middag, med nyplukkede asparges, løk, potet og brokkoli!

De er fremderles imponert over at jeg ikke har blitt syk mens jeg har vært her. De sier det er som å komme i barnehagen, møte masse nye sykdommer, influensaer og forkjølelser. Menmen, hvor frisk er ikke en cola-drikkende, snusende og daglig sjokoladespisende viking! De synes det er veldig negativt med cola(de kaller det fuzz), så jeg har rett og slett gjemt cola-boksene mine inni skapet i leiligheten min..

Fikk beskjed i dag om at jeg ikke fikk "lov" til å jobbe 9timers dager lengre, jeg har jo tross alt spart opp hele 10 dager fri, ergo, 4 uker ferie innen 14. desember på Dusky Farms.. Har ikke peiling hva jeg skal gjøre med all ferien, men jeg må ta den før desember.. Får se om noen andre traineer har fri også, slik at vi kan farte litt.. Eller skrape sammen gryna og ta turen over til statene..

1 kommentar:

  1. lamma er kjempesøte!!:D er det boergeiter? har faktisk lagt ei hel uke med sau og geit bak meg jeg nå..:) hehe.. nå er det tilbake til det grisehuset jeg holder på å planlegg og tegne..:) skal du til statene?=) gøy! er grønn av misunnelse på alle som skal dit..:p hehe.. take care my love! artig å lese bloggen din - fortsatt!

    SvarSlett

Husk og skriv navn på hvem som kommenterer=)