onsdag 7. oktober 2009

Pakke igjen!


Jeg vet rett og slett ikke hvor jeg skal begynne. Ikke at det har skjedd så fryktelig mye, men noe har jeg jo å skrive hjem om..
Som jeg skrev i forrige innlegg hadde vi kulde på O' store sørlige halvkule på søndag og mandag. Heldigvis mistet vi ingen søte killinger, ikke en gang de som bare var èn dag gammel.

Det har ankommet 26 nye håpefulle til nordøya denne uka, og vi sjekket ut i går om det var noen aktuelle "drikke-under-bordet" kandidater. Og jaggu var det ikke 6 nordmenn som dukket opp... Ingen trøndere, noe som er vel og bra, de har ikke nok karsk til å dekke mer enn to stål-damer uannsett..
De hadde internasjonal aften, men vi satt mest å lo av hverandre (vi som var på seminar i august)... Utrolig hvor artig man kan ha det av kroppsspråk, miming og flexing. Alle sammen virket greie, og jeg gleder meg til å treffe alle sammen igjen når de har fått ordnet frihelgene sine!

I helga går turen til Taupo, og Stu har hinta fram mange ganger at jeg burde hatt fri neste helg i steden.. "Frekk" som jeg er, har jeg ikke tatt hintet.. Jeg mener faktisk at de to søte små på 12 og 13 kan ta i et tak for blomsterplukkingen, de kan jo jobben, og i og med at de har ferie og ingen venner, så har de ikke annet godt å gjøre heller. Men han har sagt JA til at jeg får fri denne helga (fast annenhver helg)..

Fikk pakke i dag, etterlengtet snus, linser, brunost, undertøy, bøker, film og godteri!
Jeg har ikke fått sett igjennom hele pakken enda, ikke kult når hele New Zealand henger over for å se hva jeg får tilsendt.. (de vet ikke at jeg snuser enda, enda jeg har snusleppe konstant)

Husk at AnneLine har byttet bloggadresse: annelinesvilleeventyr.blogspot.com (hun står også på følge-lista mi), og der står det selvfølgelig bare godord om meg for de som har interesse av det.
Og til en annen opplysning, er det åpent å kommentere på både på min og AnneLines blogg, både for påloggede og ikke-påloggede. Alltid trivelig med kommentar, bare et hint.

2 kommentarer:

  1. Kult å følge dere på bloggene.
    Regner med at det er du som har lært Anne line å drikke øl, så da får du lære henne snus også.... :-) Frøken tidligere snusfornuftig kan jo debutere med å bli litt snus-ufornuftig..
    Håper dere koser dere masse til helga, live life!!

    SvarSlett
  2. Haha, jeg skal nok få henne over til snusen, men det er når det kommer enda en ny ladning:D
    Øl har nok jeg sjenket henne med, så nå går hun å teller ned timer til neste øl! Ikke ille til å være meg egentlig:D
    Vi skal uannsett være ytterst ufornuftig, og kose oss masse:D:D

    SvarSlett

Husk og skriv navn på hvem som kommenterer=)