torsdag 15. oktober 2009

Kalveshow


Det er veldig rart å sitte her på kvelden norsk tid, og til min store sorg er ingen pålogget på O' store facebook. Jeg er fremderles syk, og jeg har fakisk dårlig samvittighet for det ettersom det ramler inn med bestillinger på blomster. Men så har jeg ikke dårlig samvittighet heller, fordi det regner store tønner med vann.

Pubnight i går, jeg var ikke helt i slaget, men colaen gikk ned, det samme gjorde pizzaen. Ganske gøy å sitte på en pub når det kommer New Zealandere bort å spørr hvor vi kommer fra. Da må vi bare ta fram pekeredskapet å ramse opp. Norway, Germany, Denmark, Sweeden, England, Canada, France, Ireland, Wales osv.

I helga skjer det, eksamenen til Isabel og Stardust. Kalveshow. Stardust har ikke vært helt i slaget siden hun kom hit for godt over en måned siden, og er mindre enn sine venner, som er 3 uker yngre.
Konkurransen består av framvisning, altså hun må leie kalven sin rundt i en ring forran dommerne, ikke for å vise frem en fin kalv, men at kalven faktisk følger etter henne. Etterpå skal hun spørres ut om hva hun har gjort for å knytte bånd de imellom.
Håper jeg får være med, vil jo oppleve et kalveshow også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk og skriv navn på hvem som kommenterer=)