tirsdag 2. mars 2010

South Island next!

Da er det kun et lite døgn til jeg forlater min elskede pc og setter kursen mot nye eventyr.
Sør-øyaturen starter ikke før fredag, men må ta buss ned til Wellington i morgen, og ferga over til sør-øya på torsdag før bussen plukker oss opp på fredag sammen med 30 andre gale likemenn!

Blir desverre ikke noe bilder på nesten 3 uker(med mindre kameraet blir fullt og jeg må fram med ei minnepenn), men skal prøve å komme meg innom å oppdatere folk og fe om hva som skjer her ute i den lille verden.

Er forsatt sommer selv om vi har gått over til høst-måneder. Det ventes å være sommer-varmt fram til midten av april, så jeg er vel godt oppvarma når jeg kommer hjem til påske.

Da må jeg ut å melke ku!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk og skriv navn på hvem som kommenterer=)