fredag 26. mars 2010

Siste ku melka!

Da har jeg melka mi siste ku, iallefall på Nya Zeeland! High Five og "kneppe kort" når vi var ferdige, sånn er det å jobbe med svensker! Kommer til å savne Åsa kjempemye, og ikke minst Anders, som alltid kommer å spyler vann på oss mens vi melker! Godt å være ferdig og, så har jeg en mindre ting å tenke på. Trodde aldri jeg skulle bli stressa, men nå føler jeg at jeg har altfor mye å gjøre på alt for kort tid. Kofferten min er FULL, og det er fremderles klær i vaskemaskina! Har faktisk 15 bøker her nede som jeg VIL ha med hjem, pluss de 10 filmene mine! Blir nok pakke hjem til Hegdalsparadisveien fra selveste Hanne Høgset i NZ.

Fredagskveld nå, i morgen drar jeg opp til Ole Erik, og søndagsmorgen kommer Gordon og plukker meg opp så vi får en siste dag og ei natt i Auckland. Planen var å shoppe det siste, men tror rett og slett ikke jeg har PLASS overhodet i kofferten! Helt sant! 3 håndbagasjer og over 30 kg i kofferten. Ganske glad da jeg fant Vakumposer på Warehouse i dag, så jeg fikk komprimert halvparten!

Skal prøve å skrive et innlegg MED bilder når jeg får kobla meg opp påinternetten oppe hos gutta!

1 kommentar:

Husk og skriv navn på hvem som kommenterer=)