tirsdag 30. mars 2010

Bye bye New Zealand

Etter farvell, vasking og pakking, dro vil til Auckland for siste natt i NZ.
Beklager et rotete innlegg, men sitter i Singapore, klokka er natta nz tid, og jeg har vært våken og spillt bubblespill manisk i 9 timer og er ganske TRØTT!

Har altså kommet til Singapore, 4 timer til flyet går til Køben. Idiotisk nok hadde ikke endringene på flyet fra Køben til Oslo gått inn før i dag, så jeg rekker ikke flyet fra oslo til trivelige trøndelag. Resulterer mest sannsynelig i tog opp til oppdal så klart!

AnneLines billetter var på en eller annen merkelig måte kansellert fra auckland og helt hjem til oslo! Vi mekka det med litt skriking fra levanger-siden, så vi fikk iallefall fly for henne til københavn. Når vi kom hit til singapore fikk vi heldigvis mekka køben-oslo og, så nå er alt klart for oss å dra på påskefjellet!
Blir litt stress på Gardermoen, ettersom flyet til anneline går 15 minutter etter vi lander. Vi har ikke sjangs til å ta ut koffertene, så anneline løper og tar flyet, og jeg tar to kofferter opp til oppdal! Stress, men hva gjør man ikke!
Norskegjengen på avskjedsmiddagen vår etter sør-øyaturen! Fra venstre - Bertil, Anne Line, Ole Erik, Eli Anne, Olav, Ingunn, Gard og meg! I vømmøl og dala, så klart! HEI SKÅL

Da skal jeg og Will ta oss en velfortjent øl, før vi skal klemme istykker Grace og nettopp Will som stikker rett til London om to timer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk og skriv navn på hvem som kommenterer=)