lørdag 28. november 2009

Reporua!


Da har jeg forlatt blomster, Dusky Farms, Tauranga og Bay of Plenty til fordel for kyr, eget nydelig vakkert hus, samboer, tv, internett, dobbelseng, garasje, veranda og sist men ikke minst ligge-på-sin-egen-sofa-å-se-så-mye-dritt-på-tv'n-og-nettet-med-cola-og-snus-som-man-bare-vil-uten-at-noen-andre-bryr-seg!

Siste arbeidsdag med blomster og geiter var i går. Ganske rart å avslutte blomster"karrieren" med å kastrere 21 små geitegutter med gummistrikk, men velvel... Varmt var det iallefall.
De planla en slags festmiddag for meg i går,men jeg ødla nok litt når jeg sa jeg skulle dra samma kvelden. De hadde nemlig planer om å drikke meg under bordet (særlig) for at jeg skulle avsløre hemmeligheter. Nå har jeg faktisk ikke drukket en dråpe alkohol i det huset siden jeg kom, og hadde heller ingen planer om å gjøre det siste dagen heller. Jeg var så oppsatt på å komme meg ut derifra at jeg ville dra med en gang. Vaskingen var ikke så bra, jeg dro ut alle matter og diverse, og kosta taket (edderkopper) og gulvet.. Slo av lyset og ba de komme på inspeksjon. FARVEL!

I dag, etter gutta dro på jobb igjen, kjørte jeg mot mitt nye hjem. Når jeg kom hit, var det 3 hus ved siden av hverandre, og jeg kunne jo aldri tenke meg at det fineste huset var vårt. (bilder kommer senere, frister ikke reise seg fra sofaen å tussle ut i duskregnet)
Møtte Åsa (min nye, svenske samboer) oppe i shedet, som måtte bekrefte at det huset var vårt!

Bad med dusj og badekar, kjøkken med oppvaskmaskin, stue med to sofaer, TV med SKY TV (OL i februar), DVD-spiller, stor veranda, Eget soverom med dobbelseng, masse skapplass og leselys(JUHU).
Dette blir så bra! Nå ser jeg selvfølgelig bort fra opp-klokken-fire-hver-morgen, og jobbe-inne-i-shedet-i-40-varmegrader-å-bli-fly-forbanna-på-kua-som-dasker-dritthale-i-trynet-mitt.

Bilde av samboer Åsa!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk og skriv navn på hvem som kommenterer=)