torsdag 12. november 2009

Bursdag!!

Jeg vet det har blitt lite blogging i det siste, det har den strålende grunnen at det er INGENTING å skrive om. Nå utelatet jeg at vi var på diger sørpe-sladderfest på lørdag, men det er vel hverdagshendelser hjemme i norge, så ingen hadde vel lagt merke til det uannsett. Er like sjokkert hver gang at mennesker fra HELE verden er like løse i snippen (smekken) som normenn på en fuktig Too Far Gone-fest i Skaun Grendahus... Glad jeg er så flink å bare drikker øl, derav kontroll.

Ellers går dagene i akkurat det samme hver dag på Dusky. Pruning. Vi sendte siste sending med blomster i går, som var de siste bestillingene vi godtok. Jeg bestemmte at nå er det TOMT for blomster der ute, og da ble det slik. Godt over halvveis i pruning nå, startet på mandag, og skal være ferdig 1.desember, da jeg skal flytte til Reporua og Åsa. Jackie (min nye vertsmor) sa det var for dyrt å ha internett i huset vårt, hele $60 i mnd(240kr). Det ble internett ja, og SKY TV.. Jeg skal jo se OL i februar! Ganske gøy å se kjente norske fjes på TV'n på pubnight i går, reprise fra sommerens friidrettstevne en eller annen plass. Gøy å se navn som Torkildsen og Stine Kufaas her nede!

Har fri i helga igjen, nettopp fordi Anne Line avslutter tenåringstilværeslen og trer inn i de voksnes bukseben for første gang i sitt liv. Det skal feires med x antall potetgullposer, sjokoladeplater, cola, øl og annet snacks hele natta. Det er deilig å være usunn i New Zealand!

HURRA FOR ANNE LINE PÅ LØRDAG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk og skriv navn på hvem som kommenterer=)