mandag 23. november 2009

Raftinghelg!


Mye og ingenting har skjedd siden sist. Vi har vært på campingtur i Taupo, som selvfølgelig sier seg selv at Hanne har vist frem fremragende telt-oppsetting-skills og AnneLine har nok en gang vært et godt eksempel på trønderfyll! Alltid like gøy å være samlet hele gjengen, iallefall når vi er over 30 stk, masse øl og vin og veldig lite mat.
Småting å bli forbannet på er at det ikke var do på campingplassen, ikke rennende vann som i en kran eller noe slikt, ikke dusj (selvfølgelig) og aldri beskjed på hvor langt vi skulle. Bakfull og faen på lørdag fikk vi beskjed om frokost 9 og avreise til første rafting halv 10, ta med bare svømmetøy og håndduk. Lite visste vi at vi faktisk skulle være borte hele dagen, ikke få mat før kl 3, kjøre buss i 2 timer hver vei, OG bade i verdens mest møkkete basseng jeg noen gang har sett, for å så kjøre 2 timer tilbake til campen, møkkete og svett etter raftingen. I tillegg oppfordret de(ja, faktisk) oss til å drikke alkohol på bussen hjem, og dermed så var ingen edrue (bortesett fra meg, som er fornuftig) nok til å kjøre inn til byen for å handle evt mer mat, drikke, vann, snacks osv...
Party nok en gang lørdagskveld, sliten og nyvaska av våtservietter, for å så komme seg opp til teltnedpakking, rydding og 2 times kjøring opp mot Tauranga og Wairoa River. Vi er ganske kule som hadde en "norsk" båt. Bortsett fra Anna Gulbøy(söta bror) og raftesjefen var alle vikinger! ÅåHEI!

Rafting er dritgøy, og allerede har jeg bestemt meg for å starte med elvekajakk ned stooore fall!
Endelig var det dags for en dusj, og jeg var helt GRØNN av det faens Hot Springs poolen vi bada i!

Så gøy å ha fri, å så kjedlig å komme tilbake til jobb, med beskjed om at vertsfar skal holde seg innendørs i denne uka fordi han mistenker en forkjølelse (det var 23 grader ute i dag), ergo, kjedlig å jobbe alene.
Heldigvis ble den døyvet ned med at fredag er min siste arbeidsdag her oppe, og da skal jeg pakke alt sammen, prøve å komme meg ut herfra på fredags kveld, å FLYTTE hele dritten til Reporua! Åsa, here I come!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk og skriv navn på hvem som kommenterer=)