tirsdag 12. januar 2010

Kalv utenfor sesongen!

I følge Ingvild er jeg dårlig til å oppdatere, så må vel slenge inn en update. Er back to work og alt går som smurt. Har fått meg en splitter ny motorsykkel som jeg er ut å ræser med om dagene.
Akkurat i dag er anneline på besøk, hun skal hente gubben i morgen, så hun har fri i dag. Snill som hun er så ville hun melke sammen med meg i dag, så Gordon og Åsa fikk fri :)
Altså, da skal jeg og anneline melke kua vår helt alene i kveld, det blir gøy! Jobba litt i ste også, og anneline er sjokkert over at jeg bare kan få en telefon fra vertsfar med beskjed om hva jeg skal gjøre, og gjør det. Selv om jeg ikke har gjort det før. Ganske gøy!

Ellers er det lite som skjer. Eneste at vi fikk kalv i går. Litt utenfor sesongen, i og med at den er mellom juli-september, så kom lille søte gutten i januar. Ganske søt til det sa "bang" og gutten var død. Ingen vits å ha kalv når man ikke kan bruke den til noe visstnok.

Bilen går som smurt, litt dårlige hjullager og diverse, men den berger nok til jeg er forlatt landet.

Som de fleste vet kommer mamma og pappa på besøk i februar. Forlater kalde norge og kommer til vær-uforutsigbare New Zealand. Sør-Øya turen nærmer seg også med stormskritt, mindre enn to måneder til avreise. Det blir 10 dager med buss rundt sørøya på NZ med aktiviteter hver dag.

1 kommentar:

Husk og skriv navn på hvem som kommenterer=)